Ovo je priča o Bečejskom mostu, o lokalnim i pokrainskim političarima, o znanju i ne znanju, o propuštenim šansama. Ova lepa građevina trbalo je da spaji centar Bečeja i centar N. Bečeja, da građanima jednog i drugog grada otvori perspektivu i probudi nadu u bolje sutra ali zbog bahatosti pokrainskih i lokalnih političara očekivanja su izostala a most je iz Bečeja preseljen u Adu.
Most je trebalo da spoji dve obale, dva grada, da se u perspektivi ova dva grada spoje i postanu jedan veliki grad sa 90.000 stanovnika, da stvori uslove da se bolje živi sa obe strane Tise, da se stvori više posla, da postanemo interesantni domaćim i stranim investitorima. Nažalost naši političari su ovu šansu prokockali, most su poklonili a da nisu pitali gra?ane Bečeja da li to šele. Ovakvo ponašanje političara potvrđuje onu tezu da su njima građani potrebni samo u vreme izbora da im daju svoj glas i u vreme prikupljanja poreza da daju pare za njihove promašene investicije.
čeličnu konstrukciju ovog mosta poklonila je vlada Savezne republike Nemačke gradu Bečeju 2001 godine, verujući da će se dva Bečeja spoiti ovim mostom a mi smo pokazali koliko cenimo darodavca i njegov poklon.
Sve čestitke Predsedniku opštine Ada, jer je uspeo da o trošku države izgradi most a da poreski obveznici Ade za izgradnju ovog mosta ne daju ni jedan dinar.
Postavljamo pitanje investitoru i planerima da li je određena prava lokacija za izgradnju ovog mosta i da li je opravdana investicija, uzimaju?i u obzir gustinu saobraćaja koja se odvija preko ovog mosta ?
Ako je bio cilj da ovaj most povezuje Adu i Pade zašto most nije izgrađen na lokaciji da povezuje centar Ade i centar Padeja.?
Ako posmatramo gustinu saobraćaja koja se odvija preko ovog mosta može se postaviti pitanje opravdanosti investicije jer preko ovog mosta prosečno na dan preče manje od 30 vozila na sat. Dana 26.10.2011 godine u vremenu od 12,03 do 12,18 ( za 15 minuta ) preko ovogmosta prešlo je 11 vozila u oba pravca.
Bečejski most preko Tise u Adi u toku gradnje
NAPOMENA :
IZGRADNJA MOST IZMEĐU BEČEJA I NOVOG BEČEJA, KOJI BI POVEZIVAO DVA CENTRA GRADA, JE PRVENSTVENI EKONOMSKO PITANJE.
Podsećam vas da su i drugi gradovi, kad su želeli da ovakav objekat izgrade o troku države, javnosti i državnim organima prestavili plan po kome se most nalazi na nekom budućem magistralnom putu ili autoputu a kad se završio onda su to pretvorili u gradsku ulicu. Na ovaj način obezbeđena su srestva za izgradnju mosta Slobode preko Dunava u N. Sadu i tunela u S. Karlovcima. Tada je objašnjeno da se most i tunel nalazi na obilaznici oko Novog Sada koja će se povezati sa budućim autoputem. |
Završen Bečejski most kod Ade
PITAM PLANERE BEČEJA: |
MOLIM PLANERE BE?EJA DA ODGOVORE NA SLEDEĆA PITANJA:
|
Završen Bečejski most kod Ade.
NAPOMENA : |
OVE SLIKE SU POSTAVLJENE SA NAMEROM DA GRA?ANE BEČEJA I NOVOG BEČEJA POSTAKNE NA:
DA ZA 10 GODINA IMAMO MOST I JEDAN LEP BULEVAR-ULICU IZMEĐU OVA DVA GRADA. |
POZIV : |
POZIVAM BEČEJCE DA NA KOMPJUTERU NAPRAVE ANIMACIJU MOSTA PREKO TISE I ULICU ? BULEVAR KOJI BI POVEZAO DVA CENTE GRADA. PREDLAŽEM DA VIRTUALNI MOST POSTAVITE U ULICU MILOŠA CRNJANSKOG PREKO KAMP NASELJA PA DALJE OD CENTRA NOVOG BE?EJA. OVU ANIMACIJU MOSTA I BULEVARA RADO BI STAVILI NA NAŠ SAJT SA OSNOVNOM CILJEM DA GRAĐANE BE?EJA I NOVOG BE?EJA PODSTAKNE NA RAZMIŠLJANJE. |